Головна     |     Контакти     |     Новини та події     |     Де купити?     |     Каталог     |     Інтернет-замовлення     |     Реалізовані проєкти     |     Артисти     |     Вакансії




Акустичні системи QSC K.2 озвучують фортепіанні дуелі в Аризоні



 

“Обладнання QSC має найвищу чіткість звуку, яку я зустрічав на подібних концертах”

Mike Clement, арт-директор бару


Ніщо не порівняється із феноменом дуелі піаністів за рівнем насолоди публіки від живого музичного дійства. У популярному торговельно-розважальному центрі Westgate міста Ґлендейл, Аризона, розташовано Low Key Piano Bar. Заклад потребував достатньо потужної звукової системи, здатної передати традиційний настрій та емоції тутешніх перформансів. Водночас вони мали б відтворювати усі тонкощі звуку, кожен музичний нюанс. З огляду на рекомендації великої кількості піаністів, які регулярно працюють у цьому барі, було обрано серію активних акустичних систем QSC K.2 та активні кардіоїдні сабвуфери KS212C.

Дизайн системи запропонував Adolfo Acevedo з регіонального представництва QSC ProTech Marketing, а продажем займався Sal Davi, який представляє компанію Guitar Center Pro. Отже, система містить чотири K12.2 для FOH-зони, дві K12.2, одну K10.2 в якості сценічних моніторів, дюжину K8.2, розміщених вздовж барних стійок та в інших другорядних зонах, та два кардіоїдних сабвуфери KS212C для сфокусованих низьких частот.


“Приміщення подібне до мініатюрної арени, адже містить місця ліворуч та праворуч від сцени, навпроти неї, а також майданчик зі столиками посередині, – пояснює Acevedo. – Іншими словами, публіка розташовується навколо сцени. Застосувавши програмне забезпечення EASE (Enhanced Acoustic Simulator for Engineers), ми зрозуміли, що нам потрібне ширше покриття. Тож ми призначили чотири акустичні системи K12.2 головними, розташувавши їх для отримання широкої діаграми направленості. Є акустичні системи дозвучки, розміщені далеко ліворуч і праворуч, а є, так би мовити, внутрішні ліві та праві, й ці дві групи мають незалежні фейдери на мікшері”.


“Спочатку я скептично ставився до 12-дюймових акустичних систем, оскільки всюди, де б не грав до цього, використовувалися 15-дюймові, – додає арт-директор бару Mike Clement, який, до речі, також виступає тут як піаніст. – Але я вражений низькими частотами, які може забезпечити K12.2 — мені подобається щільність звуку кардіоїдних сабвуферів KS212C, але насправді немає потреби їх сильно розганяти! З чотирма головними акустичними системами, розташованими у тому вигляді, як вони встановлені, ми досягаємо майже 180-градусного горизонтального покриття. Тому звук шоу буде однаковим, де б ви не сиділи. Встановлюючи для внутрішніх лівої та правої акустичних систем дещо нижчу гучність, ніж для дальніх лівої та правої, ми заповнюємо звуком усе приміщення, без акценту на центральному майданчику”.

Для озвучення зон по периметру K8.2 має “одне з найкращих покриттів, які я спостерігав серед компактних акустичних систем, – продовжує Acevedo. – Для цих зон також застосовуються інші групи на пульті, що допомагає досягати останніх рядів, розташованих на сходах позаду головних сидінь, а також заповнювати інші другорядні простори, не ризикуючи зашкодити високими рівнями гучності людям поруч зі сценою”.


Оскільки фортепіано покриває широкий діапазон частот і його звуки складають комплексні гармонійні поєднання, баси та гучність – це не все, що потрібно музикантам та глядачам, щоб залишити заклад у гарному настрої. В цьому аспекті Clement ставить високу оцінку QSC.


“Це велике приміщення з багатьма поверхнями, які відбивають звук, – зазначає він. – Воно здатне вмістити близько 350 осіб, відповідно до пожежних норм, але ви можете посадити тут 500 або навіть більше людей. На сцені чи в натовпі середні частоти не будуть надто потужними. Дуже важливий, ключовий момент для фортепіанних дуелей: потрібно, щоб обидва музиканти мали змогу чути всі звуки і грати одне проти одного. Я мав проблеми з цим, користуючись іншими системами, але не з цією. Чіткість звуку обладнання QSC є найкращою, яку я чув на подібних концертах. Меню еквалайзера на маленькому LCD-дисплеї, розташоване на задній панелі акустичних систем, допомагає швидко налаштувати їх для приміщення”.


Детальний відгук обладнання QSC, разом із рівною частотною характеристикою відповідає «клавішним потребам», і саме тому оригінальні акустичні системи серії K було обрано для бару Low Key. Acevedo з посмішкою зауважує:


“Спочатку керівництво було близьке до того, щоб зупинити свій вибір на якомусь іншому бренді з назвою із трьох літер... Потім вони почули про QSC одразу від великої кількості своїх же піаністів, які використовували власні акустичні системи K.2 на інших своїх концертах. Це і посприяло тому, що, зрештою, нас запросили проаналізувати приміщення та зробити презентацію. Зараз вони просто в екстазі”.

“Я абсолютно точно рекомендую акустичні системи QSC K.2 будь-якому клубу чи компанії в галузі розваг для подібного до змальованого вище застосування, – резюмує Clement. – Я можу ще багато чого сказати, наприклад, про те, що хлопці з клубу в районі Midwest, де я якось грав, зацікавилися нашим рішенням. Приблизно така ж система буде ідеальним варіантом і для них”.