Главная     |     Контакты     |     Новости и события     |     Где купить?     |     Каталог     |     Интернет-заказ     |     Реализованные проекты     |     Артисты     |     Вакансии




L-ISA та DiGiCo створюють звук майбутнього для шоу The Voice у Південній Африці







Талант-шоу The Voice зараз переживає третій сезон у Південній Африці і, як завжди, є шалено популярним. На стадії живих шоу відбувалася трансляція з Театру Mosaiek Teatro, розташованого у районі Фейрленд міста Йоганнесбург, на каналах M-Net, DStv 101. Цьогоріч ця сповнена хвилювань частина шоу подарувала студійній аудиторії абсолютно нові враження від аудіо. Це стало можливим завдяки технології L-ISA Hyperreal Sound від L-Acoustics та мікшерним консолям DiGiCo, які було надано головним технічним партнером шоу – компанією Multi-Media.








Multi-Media працює з The Voice відтоді, як це популярний конкурс припав до душі африканській аудиторії ще 4 роки тому. Протягом цього часу компанія росла і ставала дедалі більш задіяною у живих заходах. На початку цього року спеціалісти компанії вирішили, що настав час інвестицій у високоякісну аудіосистему, і спочатку придбали  тридцять L-Acoustics Kara, дванадцять SB18, чотири KS28 та сім підсилювачів-контролерів LA12X. Пізніше до них додалися ще 18 Kara, чотири SB18 та п’ять LA12X для конфігурації L-ISA в театрі Mosaiek Teatro.

На початку своєї кар’єри звукорежисер з Multi-Media на ім’я Adriaan van der Walt зіштовхнувся з обмеженнями стереосистем, коли намагався створити мікс з натуральним звучанням. Він зацікавився тим, як нова технологія зможе допомогти досягти ближчої відповідності до того, як людське вухо сприймає звуки.

Van der Walt та Chris Pugh з DWR поїхали до головного офісу виробника, розташованого поруч із Парижем, для того щоб взяти участь у насиченому чотириденному тренінгу з L-ISA.


«Це було дуже інформативно, ми отримали величезний об’єм знань, але дружня та привітна атмосфера, присутня у L-Acoustics, перетворила навчання на незабутній досвід, – розповідає Pugh. – Я мріяв про візит до L-Acoustics протягом 15 років. І Adriaan, і я насолоджувалися кожним моментом перебування там. Ми не могли дочекатися повернення до Південної Африки, що розпочати роботу».


Конфігурація театру Mosaiek Teatro складається з п’яти масивів, в кожному з яких по п’ять Kara, розташованих за всією шириною сцени як Scene-система. Сабвуфери KS28 розташовані центральним кластером, забезпечуючи суцільне покриття на всьому концертному майданчику. Шість Kiva II з кожного боку працюють як система Extension і забезпечують ширшу панораму аудіо. Фронтфіли - два X12. Відповідно до ширини майданчика, є також два додаткові ARCS WiFo з кожного боку для покриття його зовнішніх сторін. Для сценічного моніторингу Simon Panos з компанії Multi-Media використовує два X12, розташованих у освітлювальній сітці, та два X12 збоку на сцені.








Контроль за допомогою консолі DiGiCo SD10 працює з останньою прошивкою.


«Вона має пару нових функцій, які пов’язують L-ISA та DiGiCo в одне ціле, – говорить Van der Walt. – Здатність до конфігурацій у лінійки SD надзвичайна. Я налаштував її таким чином, що не більше ніж за три натискання можу бути там, де мені потрібно, і робити те, що мені потрібно. Звісно, потрібно трохи часу, щоб продумати все це і запрограмувати, але щойно ви опиняєтесь у цьому режимі роботи, працювати стає дуже просто».


Система DiGiCo об’єднує Waves Multi-Rack, L-ISA Controller, Multitrack Recording та повністю завантажену систему Optocore.


«Було багато маршрутизації і вставлення патчів, що мало відбуватися у фоновому режимі, – продовжує він. – Нам майже вдалося максимізувати першу петлю Optocore – було вільно тільки 40 аудіодоріжок з п’ятисот».


Звукорежисер Multi-Media розповів, як SD10 розширює його можливості й відповідає перебігу його думок:


«У цьому вся краса консолі: вона стає продовженням ваших думок, адже вам не треба постійно клацати, щоб потрапити туди, куди вам треба. Ви думаєте щось, натискаєте один раз чи двічі – і ви там, де хотіли опинитися».


The Voice – складне і насичене шоу, інколи між виступами є лише 15 секунд. Але van der Walt легко перемикається з одного на інший:


«Спосіб, у який SD10 викликає банки фейдерів по всій консолі за допомогою снепшотів, є просто неймовірним. Ми репетируємо шоу настільки багато, що під час прямої трансляції нам потрібно лише викликати Snapshots та додати останні налаштування».


Хоча є старі звичні способи налаштування аудіосистеми, у тому, що стосується мікшування, van der Walt відійшов від того, до чого він звик:


«Набуття досвіду означає застосування нових підходів. Ваш творчий внесок стане кориснішим з L-ISA. Ця технологія дає можливість інтерпретувати музику і розташовувати речі там, де вони, на вашу думку, мають розташовуватися. Неймовірно, як це у свою чергу впливає на мікс – можливості є просто нескінченними».








Протягом тижня, що передував першому саундчеку, van de Walt провів багато безсонних ночей, уявляючи, що буде відбуватися, зокрема, з точки зору розташування та конфігурації приміщення.


«The Voice експлуатує підхід, який полягає у підтримці вокальних можливостей учасників, – пояснює van der Walt. – Я зазвичай використовував групи сабвуферів з паралельною компресією для більш повного звуку барабанів або side-chain компресію на групи для гітар та клавішних. Звісно, був певний компроміс у тому, як ці групи мали звучати – це створення простору для вокалу».

«Я помітив, що на цій консолі я не повинен працювати у традиційний спосіб або працювати дуже важко, щоб отримати сепарацію, яка мені потрібна. І багато з цього вдалося досягнути завдяки технології L-ISA, яка звільняє простір і забезпечує тональну сепарацію, якої я ніколи не зустрічав раніше. Тепер я спокійно слухаю мікс, а раніше мав багато працювати з еквалізацією та динамікою, а також накладанням за допомогою груп. Я можу відставити вокал назад у міксі й продовжувати чітко його чути без втрати тонких нюансів гітари або клавішних. Все дійсно звучить з більш високою роздільною здатністю і глибиною кожного об’єкта завдяки імерсивному ефекту».


Інтеграція різних брендів та технологій підняла всю систему на рівень, який неможливо було навіть уявити.


«L-ISA – це нова технологія, і ми відчуваємо, що за нею майбутнє звуку, — додає van ver Walt. – Вона дійсно тримає аудиторію. Вперше ми можемо створити сцену за допомогою акустичних систем. Всі 96 об’єктів може бути розташовано віртуально будь-де у цьому просторі, й ви будете чути, звідки йде звук інструментів – саме звідти, де вони розташовані на сцені. Якщо вокаліст повинен ходити вгору і вниз сценою, ми можемо рухати вокал, який йде за ним. Система пов’язує те, що ви чуєте, з тим, що ви бачите. Тепер ви точно знатимете, де на сцені локалізується конкретний інструмент».


У нещодавньому інтерв’ю для південноафриканського журналу Entertainment Technology фіналіст конкурсу The Voice Anslin Gysman сказав таке:


«Якщо врахувати, що це перший проект для Південної Африки та The Voice в усьому світі, цей сезон є абсолютно неймовірною можливістю для всіх вокальних талантів. Ми звикли працювати з багатьма різними звуковими системами, але L-ISA дає нам змогу продемонструвати вокальні навички і подарувати публіці ще більше емоцій та особистих вражень».