Головна     |     Контакти     |     Новини та події     |     Де купити?     |     Каталог     |     Інтернет-замовлення     |     Реалізовані проєкти     |     Артисти     |     Вакансії




Андерсон Пак пакує DiGiCo в тур

Цього року звукова система, надана компанією Eighth Day Sound, катається в турі з відомим репером, володарем премії “Ґреммі”




Невін Томас мікшує шоу Андерсона Пака за пультом DiGiCo SD7



Лос-Анджелес, штат Каліфорнія, 8 жовтня 2019 року. Окрилений своїм успіхом, переможець цьогорічної премії Ґреммі у номінації “Найкращий реп виступ” зі своїм синглом “Bubblin” Андерсон Пак (Anderson .Paak) вже встиг наробити шуму в клубах та на фестивалях. Разом з ним в турі їздить наданий компанією Eighth Day Sound із Хайленд-Хайтс, штат Огайо комплект звуку, на якому працюють FOH звукорежисер Невін Дж. Томас (Nevin J. Thomas) та моніторний інженер Джон Ламмі (Jon Lammi).

Основний пульт DiGiCo SD7, яким керує Невін Дж. Томас, і моніторний SD5, за яким працює Джон Ламмі, обидві консолі надані компанією постачаються Eighth Day Sound.

Невін Томас вже близько чотирьох років працює з Андерсоном Паком, але вони знайомі ще з часів, коли він з Паком та кількома членами групи Пака The Free Nationals (англ. – “вільні громадяни”) разом навчалися в Інституті музикантів у Голлівуді. Його консоль DiGiCo SD7 працює у конфігурації з реком SD-Rack, оснащеним 32-бітними мікрофонними передпідсилювачами, а також з реком MiNi-Rack, який значно спрощує управління більш ніж 64-ма вхідними каналами.


“Я використовую MiNi-Rack для того щоб отримати ще кілька додаткових вводів-виводів, і він також дає мені трохи більше контролю над маршрутизацією”, — пояснює Невін. — “Ви дійсно можете почути різницю звучання 32-бітного преампа, я це одразу помітив. Вони звучать справді чудово”.


На додаток до використання вбудованих ефектів, а також зовнішнього “аутборд” обладнання та модулів Waves за потреби, Томас також використовує функцію віртуального саундчеку. “Це, мабуть, єдиний найбільший інструмент, яким я користуюсь регулярно”, — говорить він.


“Це дає мені можливість отримати чудову відправну точку без необхідності того, щоб група виходила на сцену. Це дозволяє мені реально заглибитися в робочий процес, прослухати приміщення, акустичне оточення, в якому вони гратимуть, тому я можу налаштувати систему ідеально. Без SD7 я просто не уявляю, як робити те, що ми в змозі робити з цією консоллю”.


Ламмі, який працює з цим артистом вже три роки, використовує консоль DiGiCo SD5 та рек SD-Rack, також із 32-бітними картами.


“У мене ідеально налагоджений робочий процес. Наприклад, я можу мати до 16-ти стерео міксів і шість каналів безпровідних мікрофонів для нашого сетапу”, — пояснює він. “Я активно використовую макроси для оновлення снепшотів, і оскільки все розташоване в центрі консолі, то я можу легко знайти все необхідне за мить”.


DiGiCo