Головна     |     Контакти     |     Новини та події     |     Де купити?     |     Каталог     |     Інтернет-замовлення     |     Реалізовані проєкти     |     Артисти     |     Вакансії




Мікшери dLive працюють на святкуванні 200-ї річниці Erste Group







Нещодавно мікшерна система Allen & Heath dLive працювала на святкуванні 200-річчя однієї з провідних фінансових установ Європи – Erste Bank



Урочиста подія, що відбулася у залі Вінер-Штадтхалле, зібрала понад 12000 відвідувачів та майже 80 музикантів, включно з оркестром, біг-бендом та хором. Озвучування цієї події було непростим завданням, адже потребувало використання кількох мікшерний консолей з можливістю обробки понад 120-ти входів та 44-х моніторних виходів, як для сценічних, так і для персональних вушних моніторів. Крім того, використовувалась розгалужена мережа Dante для спільного доступу до сценічних моніторів та бездротових систем, відтворення багатоканальних плейбек-треків з секвенсору (DAW) та для підключення до основних порталів.

Технічне забезпечення для цього заходу здійснювала продакшн компанія Habegger Austria. У якості основного FOH пульта вони використали консоль dLive S5000, оснащену картою Dante для багатоканальних плейбеків та подачі сигналів на портали, а також мікшерний рек DM32 MixRack, оснащений картою gigaACE для цифрового сплітування на моніторну систему. Дистанційний контролер IP8 використовувався для керування каналами повернення ефектів та міксів для озвучення відеороликів.

Моніторною системою керував Фелікс Цверґер (Felix Zwerger). Ця система складалась з консолі dLive S7000, дистанційного контролера IP8 та мікшерного река DM48 MixRack, оснащеного картою gigaACE для TieLine підключення до FOH реку DM32. Два сценічні рейки розширення DX168 і один DX32 також використовувались для створення додаткових фізичних вводів-виводів на сцені. Обидва мікшерні реки були оснащені картами Dante для спільного доступу до вушних та сценічних моніторів, а також для доступу до бездротових пристроїв Shure.

Ріхард Редль (Richard Redl), головний звукоінженер компанії Habegger Austria та FOH звукорежисер, коментує:


«Я був одним з перших користувачів dLive в Австрії, і відтоді я закохався в цю консоль. Це шоу вимагало великої кількості вводів-виводів, наш сетап був доволі складним. Однак, dLive впорався з ним чудово і, попри те, що ми використовували його на максимум можливостей, він відповідав усім нашим вимогам».