Головна     |     Контакти     |     Новини та події     |     Де купити?     |     Каталог     |     Інтернет-замовлення     |     Реалізовані проєкти     |     Артисти     |     Вакансії




Легендарний туровий звукоінженер Ян “Кальмар” Уолш мікшує вушні монітори для Ghost за допомогою KLANG:fabrik

Імерсивне рішення для мікшування персональних вушних моніторів – це те, що артист “завжди шукав”.

Ескондідо, штат Каліфорнія, липень 2019 р.




Моніторний інженер Ghost Ян “Кальмар” Уолш біля своєї мікшерної консолі з центром керування системою KLANG


Ян “Кальмар” Уолш (Ian “Squid” Walsh) найбільш відомий в турових професійних колах як моніторний інженер Iron Maiden, з цим гуртом він пов’язаний вже протягом 17-ти років, але в його послужному списку ще багато інших легенд важкого року, серед яких Helloween, Motörhead, Anthrax та Halford. У квітні 2018 року “Кальмар” приєднався до шведського рок-гурту Ghost, володаря премії “Ґреммі”. Він мікшував монітори для гурту в турі “A Pale Tour Named Death”, спочатку в Північній Америці, а потім в європейському та австралійському етапі туру. І аби одразу спростувати скептичний міф про те, що “старий бродячий пес” не може навчитися новим фішкам у мікшувані, “Кальмар” запропонував KLANG:fabrik – новітню імерсивну систему мікшування вушних моніторів – для харизматичного вокаліста і фронтмена Ghost Тобіаса Форґе (Tobias Forge), відомого під сценічними псевдонімами “Папа Емерітус” та “Кардинал Копія”, а також для його “Безіменних Упирів”.



«Кумедно спостерігати, як все крутиться по колу, – дивується “Кальмар”. – Кілька років тому я був в європейському турі з гуртом Of Mice and Men, який розігрівав Linkin Park, і якось в один з вихідних днів мені продемонстрували систему KLANG.» “Кальмар” згодом розповів про цю технологію своєму другові, моніторному інженеру Linkin Park Кевіну “Деруну” МакКарті (Kevin “Tater” McCarthy), який врешті-решт взяв процесор KLANG:fabrik в тур зі своїм гуртом. Наступного року “Дерун” віддячив колезі, поділившись з ним своїм досвідом роботи з KLANG та висловивши припущення, що ця технологія може знайти своє застосування в турі Ghost.

“Кальмар” взяв демонстраційний пристрій KLANG:fabrik з собою на репетицію гурту в Нешвілі, зробив початкові налаштування, знаючи вподобання Форґе у його моніторному міксі. «Після кількаденних вмовлянь Тобіаса спробувати послухати цю систему, я врешті посадив його за пульт і дав йому свій комп’ютер з програмним забезпеченням KLANG, – пригадує “Кальмар”. – Отже, після десяти хвилин переміщення інструментів в своїх навушниках, поки грала група, він нарешті врубився в цю тему. Все вирішилось протягом однієї пісні. Він сказав: “Це те, що я завжди шукав! Купіть цю штуку!” Так ми й зробили».







Фронтмен Ghost Тобіас Форґе виступає в образі “Кардинала Копії”, використовуючи систему KLANG для своїх вушних моніторів



Заручившись схваленням від Форґе, “Кальмар” отримав можливість використовувати KLANG наживо.І хоча зараз він використовує його лише для фронтмена Ghost, він сподівається скоро запровадити цю технологію і для решти виконавців в вушних моніторах.



«Оскільки ми зовсім не використовуємо звичайні сценічні монітори, все, що чує Тобіас, обробляється через систему KLANG. І, схоже, він дуже задоволений налаштуванням свого міксу, особливо звучанням його голосу, що, у свою чергу, полегшує також і мою роботу».



Моніторний інженер запускає свою систему KLANG:fabrik через мережу Dante, а входи знімаються з дірект виходів його консолі Soundcraft Vi.

 

«Зазвичай ми використовуємо 54 входи для нашого шоу, але для KLANG я зменшив цю кількість до 30-ти шляхом мікшування клавішних інструментів в окрему Aux шину і подальшого надсилання її до KLANG, – описує він. – Це означає, що мені потрібно переміщувати в KLANG лише один стерео-мікс, а не 11 клавішних каналів, бо така кількість маленьких іконок з клавіатурами в KLANG – то для мене занадто. Потім я повертаю мікс KLANG назад на стерео-вхід і надсилаю його на вушні монітори за допомогою звичайного Aux. У такий спосіб я можу окремо додавати ток-бек мікрофони та метроном, які, очевидно, не потрібні в імерсивному міксі. Крім цього я використовую Ableton Live для запису шоу, а також беру з нього ефекти реверберації для голосу Тобіаса. “Вальгалла” – його улюблений пресет.»




Форґе співає під гітарний супровід одного зі своїх “Безіменних Упирів”


Після європейського етапу сольного туру Ghost на початку 2019 року, давши ще кілька фестивальних шоу в США, гурт знову вирушив у гастролі у якості спеціального гостя в літній європейській трасі Metallica. А потім знову до Північної Америки – в черговий шеститижневий пробіг туру “The Ultimate Tour Named Death”. Слідкуйте за майбутніми датами концертів Ghost тут.


 
«Спеціалісти з KLANG дуже допомогли нам, всім дуже подобається, як працює ця система, – додає інженер. – Я справді радію з того, як все склалося. Спочатку я розповів “Дерунові” про KLANG, а потім вже він нагадав мені про цю систему!»





 
Виступ Ghost в турі “A Pale Tour Named Death”




Про KLANG

KLANG – перший у світі виробник справжніх імерсивних систем для мікшування персональних вушних моніторів. Нещодавно ця компанія була викуплена відомим виробником мікшерних консолей DiGiCo. Спеціально розроблений мікшерний двигун для використання з IEM системами забезпечує для виконавців індивідуальне природне тривимірне звучання. Завдяки цьому мозок слухача має можливість природним чином відсортовувати та визначати пріоритетність різних звуків в загальному міксі. Це не тільки забезпечує прозорість звучання, але й дозволяє знизити загальну гучність міксу, оскільки всі інструменти поєднуються у просторі, а не конфліктують між собою. Офіційний дистриб’ютор продукції KLANG в Україні – компанія РеалМюзік.