Головна     |     Контакти     |     Новини та події     |     Де купити?     |     Каталог     |     Інтернет-замовлення     |     Реалізовані проєкти     |     Артисти     |     Вакансії




KLANG додає ще один вимір до мюзиклу “Війна Світів” композитора Джеффа Уейна


Джефф Уейн обирає KLANG – технологію імерсивного мікшування вушних моніторів для свого стадіонного шоу “Війна Світів”

Симфонічна прогресив-рок версія класики Герберта Уеллса “Війна Світів” від композитора Джеффа Уейна (Jeff Wayne) вперше побачила світ у 1978 році, з того часу по всьому світу були продані мільйони примірників цієї рок-опери. Перший альбом був записаний на 48 доріжках, у ньому можна почути таких зіркових музикантів, як Джастін Гайвард (Justin Hayward), Філ Лайнотт (Phil Lynott), Джулі Ковінгтон (Julie Covington) та Девід Ессекс (David Essex), а також голос легендарного валійського актора Річарда Бертона (Richard Burton). Протягом багатьох років гастрольні постановки “Війни Світів” отримували високі оцінки від критиків, величезну підтримку шанувальників та залучали до виконання головних ролей таких визначних зірок, як Рассел Уотсон (Russel Watson), Джейсон Донован (Jason Donovan), Рікі Уілсон (Ricky Wilson) та Джосс Стоун (Joss Stone). У 2018 році Джефф Уейн сам вийшов на подіум і диригував оркестром в останній версії вистави під час гастролей по британських стадіонах. 8 вокалістів у супроводі гурту з 9-ти музикантів та оркестру з 36-ти оркестрантів дали вражаючі шоу на вщент заповнених аренах по всій країні.








Технічну команду постановки, приуроченої до 40-річчя цього знакового шедевра, Джефф Уейн поповнив новим артистом, який, за його власними словами, створив “додатковий вимір” у творчому процесі. Досвідчена моніторна інженерка цього шоу Бекі Пелл (Becky Pell) познайомила Джеффа з KLANG – першою у світі справжньою імерсивною 3D технологією мікшування вушних моніторів, з якою вона вже встигла попрацювати під час гастролей з Anastacia. Беккі захоплено розповідає:



«Я вперше зіткнулась з KLANG, коли Керрі Кіз (Karrie Keyes) з організації Soundgirls запропонувала мені написати статтю про психоакустику, кульмінацією якої мало стати представлення технології KLANG з огляду на її корисність для моніторних інженерів та музикантів. Я захопилась цією ідеєю і спитала у хлопців з KLANG, чи можу я взяти демонстраційний пристрій у свій наступний тур з Anastacia для ознайомлення з технологією в справжніх концертних умовах. Я була просто в захваті від цієї технології, як від звучання, так від нових можливостей у мікшуванні. Адже додатково створений простір у міксі дозволив мені зменшити гучність основного елементу кожного моніторного міксу – власного голосу для вокаліста або метронома для барабанщика – на цілих 6 дБ. Це надзвичайно важливо для захисту слуху та підвищення комфорту. Мені також сподобалось те, що це насправді дуже природний спосіб прослуховування. KLANG заснований на вченні про бінауральний слух – саме так ми сприймаємо звуки природним шляхом – тому наш мозок та вуха при такому прослуховуванні втомлюються значно менше, ніж під час прослуховування звичайного стерео, яке є дуже неприродним. Все це мене переконало в тому, що KLANG ідеально підійде для міксу Джеффа».



До початку гастролей Беккі підійшла до Джеффа і запропонувала йому послухати демонстрацію KLANG і порівняти її 3D можливості зі звичайним стерео. Він одразу загорівся цією ідеєю, визнаючи, що запропоноване просторове розміщення інструментів може бути дуже корисним для нього.








Беккі розширює роль KLANG у “Війні Світів”:



«Шоу “Війна Світів” – це дещо набагато більше, ніж якийсь там звичайний рок-н-рольний тур. Джефф створив цей чудово спродюсований альбом, і моя робота полягає в тому, щоб відтворити його наживо максимально точно. Під час диригування оркестром він хоче чути все в повному обсязі. А це, між іншим, чимало інформації – 168 входів, які потрібно помістити в звичайний стерео мікс. Тому в мене виникла думка, що KLANG допоможе мені створити простір серед всіх цих інструментів – створити глибину, ширину та висоту, просто допоможе розділити всі ці елементи у просторі. Саме це й переконало Джеффа остаточно».



Мікс для Джеффа представляє весь спектр його творчості, і кожен аспект має бути чутний чітко. 3D мікс від KLANG дозволяє розміщувати те, що може бути охарактеризовано як “усвідомлювані” елементи – просторові ефекти – знизу і ззаду, або збоку, тоді як більш критичні елементи, на яких він має бути зосереджений, розташовуються вище та спереду. Зрозуміло, що він вважає KLANG дуже важливим кроком вперед:



«Коли я диригую, у мене гурт знаходиться з одного боку, а симфонічний струнний оркестр – з іншого. З системою KLANG розміщення цих елементів дуже схоже на те, як я їх бачу, це не просто гарний звичайний мікс. Результат полягає в тому, що це відчувається набагато живіше, з більшою тривимірністю. У своїй голові я чую кращий баланс, тому якість звуку тепер піднялась на абсолютно інший рівень, ніж було раніше. Я би хотів завжди залишатися з системою KLANG, коли я виступаю з персональним вушним моніторингом».








На практиці KLANG – це дуже просте доповнення, як стверджує Беккі:



«Все дуже зручне в користуванні, сетап потребує кількох хвилин налаштування. Після того, як це зроблено, я вже про це не думаю. Значки на екрані мого комп’ютера показують, де розміщуються відповідні інструменти, але насправді це не впливає на мій метод мікшування, все просто розставлене по своїх місцях, створюючи такий потрібний простір!»



Застосування KLANG у продакшні “Війни Світів” чудово ілюструє спосіб, завдяки якому ця передова технологія дозволяє користувачеві насолоджуватися навіть найскладнішим міксом саме таким природним чином, який він обрав би, без жодних компромісів. Джефф Уейн вже висловив свій намір продовжувати користуватися вушним моніторингом з KLANG – його досвід лише підтверджує слова Беккі Пелл про те, що повернення до стереосистеми – це “наче перехід до економ класу після польоту в бізнес класі…” Для Беккі, провідної професійної звукоінженерки, яка має величезний послужний список, майбутнє, безумовно, – за технологією KLANG. Надамо останнє слово людині, чиє бачення звуку чули мільйони протягом сорока років.








Джефф Уейн підсумовує:



«Ця система дає мені додатковий вимір. Коли я отримав все це просторове розміщення, створене за цією технологією, мені важко зрозуміти, чому хтось досі ще не користується перевагами KLANG. Це стосується як гуртів та сольних артистів з музичним супроводом, так і будь-якого іншого шоу».