Главная     |     Контакты     |     Новости и события     |     Где купить?     |     Каталог     |     Интернет-заказ     |     Реализованные проекты     |     Артисты     |     Вакансии




Словацький продюсер Ростіслав Павлик використовує тільки мікрофони DPA

Аллерьод, Данія, 26 лютого 2020 р.







 
Словацький продюсер і власник лейблу звукозапису Ростіслав Павлик нещодавно здійснив запис виступу словацького оперного співака Ґустава Бєлачека
в концертному залі в Брно в Чехії, використовуючи різні мікрофони DPA для свого лейблу Pavlík Records.




Павлик розпочав свою кар’єру на початку 90-х років в Словаччині, тоді він почав записувати аматорські ансамблі народної музики під власним лейблом звукозапису Pavlík Records. Відтоді він здійснив чимало записів класичної, джазової та народної музики, від сольних виконавців до камерних ансамблів та оркестрів, як у стерео, так і в сураунд форматі 5.1. Тепер лейбл Pavlík Records має свою власну студію, оснащену моніторами Dynaudio, консоллю MCU PRO та цифровою звуковою робочою станцією Pyramix від Merging Technologies з мережевим аудіо-інтерфейсом Horus.

Павлик розповів нам про запис виступу Ґустава Бєлачека:



«У якості базового сетапу для цього запису я використовував п’ятиканальну систему, що складалась з мікрофонів DPA. Головний звук знімався трьома неспрямованими мікрофонами DPA 4041 з широкою діафрагмою, які, безумовно, є моїми улюбленими. Їх я використовував у схемі Decca Tree. У якості LS та RS мікрофонів (лівий та правий сураунд) я використовував пару кардіоідних мікрофонів DPA 4011 за методикою ORTF. Також ширококардіоїдний DPA 4015 та вузькокардіоїдний DPA 4023 (тепер замінений на 4011R) знімали струнну секцію з восьми інструментів».




Вперше мікрофони DPA Павлик почув більш ніж 14 років тому, і за його словами, відтоді він не використовував жодних мікрофонів від інших брендів.



«Першою стереопарою DPA, яку я придбав, були два неспрямовані мікрофони 4006, і їхнє звучання настільки мене вразило, що я більше не захотів використовувати жодні інші мікрофони, – розповідає він. – DPA чудово підходить для всього. Найбільше мені подобається те, що вони передають дуже правдиве, природне та реалістичне звучання музичних інструментів, саме так, як вони і повинні звучати. З тих пір я придбав ще багато мікрофонів DPA, і впродовж багатьох років для своїх записів я використовував виключно ці мікрофони. Ми спеціалізуємось на записі акустичних інструментів у природних акустичних просторах, таких як концертні зали, церкви та садиби. Я можу захоплювати звучання приміщення та інструментів як у стерео, так і в сураунд форматі 5.1, без додавання штучної реверберації. Мікрофони DPA – це запорука успішного запису, адже вони передають дуже природне та збалансоване звучання».



DPA Microphones