Головна     |     Контакти     |     Новини та події     |     Де купити?     |     Каталог     |     Інтернет-замовлення     |     Реалізовані проєкти     |     Артисти     |     Вакансії




KLANG працює на заключному фестивалі Soul Survivor


Маркус Пеш · 23 січня 2020 р.




Провідна британська продакшн компанія SFL застосувала новаторську технологію імерсивного тривимірного мікшування від німецьких спеціалістів з KLANG
для вушного моніторингу на головній сцені останнього фестивалю Soul Survivor, який відбувся минулого літа на виставковому майданчику East of England



Компанія SFL була технічним партнером цього заходу протягом останніх 16-ти років, тому вони хотіли забезпечити найкраще інноваційне обладнання для фіналу цього неймовірно популярного фестивалю. Серед висококласного обладнання була й система KLANG:fabrik, яка включала рековий моніторний мікшерний процесор, підключений до моніторної консолі DiGiCo SD12 через мережу Dante. Через XLR виходи система надсилає до радіопередавачів або підсилювачів навушників готові бінауральні моніторні мікси, якими можна керувати за допомогою моніторного пульта або програмного забезпечення.

Релігійний фестиваль Soul Survivor проводився протягом останніх 26-ти років, щоліта тут збиралися близько тридцяти тисяч молодих вірян, а головна сцена вміщувала близько 10 000 людей.



«Я працював моніторним інженером на Soul Survivor з 2013-го року. Ми використовуємо вушні монітори вже багато років, але це було вперше, коли SFL поставили нам KLANG, – розказує моніторний інженер фестивалю Soul Survivor Джон Ґейл (John Gale). – Раніше я вже чув дуже схвальні відгуки про цю систему від колег по цеху, вони всі як один стверджували, що KLANG просто перевертає уявлення про моніторний звук, і ось, я вперше використовував її особисто. Я сприйняв запровадження такої новинки одразу на фестиваль доволі стримано, але я знав, що команда SFL – висококласні професіонали, і що у мене буде можливість провести репетицію з одним із головних колективів, з яким я працював багато років, тож, все склалося дуже вдало, і я нарешті випробував KLANG».



Розклад фестивалю передбачав щоденні ранкові та вечірні богослужіння, які проводять пастори, а протягом усього дня склад учасників міг бути дуже різноманітним: від хаус музики до ірландської релігійної музики, між номерами іноді виступали запрошені проповідники.



«Скажу прямо, система KLANG виявилась дуже простою у використанні. Програмне забезпечення, кероване за допомогою сенсорного екрану, є дуже зручним для користувачів, що робить систему просту в налаштуванні, і за якихось кілька хвилин я вже почав мікшувати, – пояснює Ґейл. – Що для мене виявилось особливо зручним – це інтеграція з Digico, дивовижно, як різні технології працюють разом, як одне ціле. Найбільше мене вразила інтеграція снепшотів, я міг змінити снепшот на пульті, а система KLANG одразу його підхоплювала».










Моніторна система фестивалю забезпечувала моніторні мікси для п’яти основних виконавців, серед яких зазвичай був один ведучий та ключові музиканти, такі як гітарист, клавішник, вокаліст.



«Чесно кажучи, я був здивований тим, який ажіотаж викликала ця система, а вона таки це зробила! Група була у захваті, – додає Ґейл. – Зазвичай використання вушних моніторів доволі відчутно стомлює вуха, але я помітив, що завдяки створенню більшого простору в міксі, багато хто з наших ведучих проповідників не знімав свої навушники протягом всієї проповіді, і виявилось, що вони навіть насолоджуватися прослуховуванням».

«Протягом усього фестивалю навіть ті музиканти, які не дуже звикли працювати в вушних моніторах, були вражені ясністю звучання та простим користувацьким інтерфейсом KLANG. Вони отримали відчуття незалежності на сцені, а також зменшення відчуття ізоляції, часто пов’язане з вушними системами, – підтверджує генеральний директор компанії SFL Том Джеффері (Tom Jeffery), який мікшував монітори разом з Ґейлом. – Ми дуже пишаємося нашою участю в цьому фестивалі та в захваті від того, що нам довірили використовувати нові технології. Ми вважаємо, що змогли зробити найкращий звук, як для артистів, так і для слухачів, який був на цьому фестивалі за увесь час».



Про технологію KLANGm.