Головна     |     Контакти     |     Новини та події     |     Де купити?     |     Каталог     |     Інтернет-замовлення     |     Реалізовані проєкти     |     Артисти     |     Вакансії




100-річчя beyerdynamic: ретроспектива розвитку стилю та реклами бренду


100 насичених подіями років beyerdynamic — це 100 років постійного розвитку та комунікацій з клієнтами. У цій статті ми пропонуємо до вашої уваги коротку історичну ретроспективу реклами та еволюції стилю культового німецького бренду.

Традиції, досвід, точність і прогрес — такі цінності якнайкраще характеризують діяльність компанії beyerdynamic та супроводжують її всі 100 років, що знаходить своє відображення в рекламі бренду протягом останніх десятиліть. У beyerdynamic завжди використовували суперстильний дизайн, щоб зробити нову продукцію привабливою для клієнтів і донести до них головні цінності бренду.

Історичний огляд реклами beyerdynamic

У 1970-х роках центром уваги для розробки і виробництва beyerdynamic були мікрофони. Деякі рекламні матеріали щодо них були спрямовані безпосередньо на кінцевих споживачів, інші — на торгових представників для охоплення більшої кількості дистриб’юторів і дилерів та забезпечення довгострокової доступності продукції бренду.









 


У beyerdynamic динамічними були не тільки навушники DT 48 або мікрофон M 19, такою динамічною була й реклама, яка у 1970-х роках стала більш прогресивною та відкритою, ніж це раніше було прийнято в аудіоіндустрії. Саме у це десятиліття компанія Ойгена Байера стає справді динамічним брендом beyerdynamic, яким ми його знаємо й сьогодні.










 


Широкий асортимент бренду візуально представлений у рекламі, що чітко демонструє, наскільки розвиненою була компанія вже на початку 1970-х років. Традиції, досвід, точність і прогрес. Використання цих корпоративних цінностей у рекламі передає всю філософію beyerdynamic.
  • Традиції — передача напрацювань, розробот та досвіду від покоління до покоління.
  • Досвід — на момент публікації цієї реклами компанія вже мала за плечима майже 50 років успішної діяльності.
  • Точність — підкреслення складності виготовлення виробів, що вимагає високої прецизійності допусків.
  • Прогрес — декларація постійного руху вперед, який є дуже важливим для стійкої конкурентоспроможності.








 

Часто реклама також була з прив’язкою до тогочасних важливих подій, як-от літні Олімпійські ігри. Хіт продажів — стрічковий мікрофон M 260 у цій рекламі успішно долає “всі перешкоди” у своїй галузі, відповідає всім вимогам і може використовуватися для різних задач.







 


У 1974 році в Гікстеді, Великобританія відбувся Чемпіонат світу з конкуру серед чоловіків. Основна мета реклами завжди полягала в тому, щоб привернути увагу і запам'ятатися надовго. Досить незвичайний мотив і креативний заголовок “На бігу” однозначно виконали свою місію.








 

Наприкінці 1970-х років дедалі частіше почала використовувалася кольорова рекламна продукція, формуючи унікальний стиль того часу. Для презентації Hi-Fi навушників перше була використана дівчина-модель, і ця реклама, звичайно ж, орієнтована на кінцевого споживача.









 

1980-ті роки — велике десятиліття для популярної музики, саме тоді серед зіркових музикантів вперше з’явились ендорсери брендів обладнання та інструментів. Одним із найвідоміших облич beyerdynamic на той час був легендарний Філ Коллінз. Залучення професійних музикантів у рекламі підкреслювало високий професіоналізм використовуваної ними продукції. Якщо такий всесвітньо відомий артист, як Філ Коллінз довіряє свій голос мікрофонам beyerdynamic, то ви також можете сміливо це робити!

У той час для широкого рекламування продукції, крім друкованих матеріалів чи рекламних щитів, альтернатив особливо не було. Сьогодні найбільш поширеною є онлайн реклама, саме вона відіграє ключову роль. Оголошення та банери в Інтернеті, в соціальних мережах або у пошуку Google, мають коротші тексти, які краще запам’ятовуються, ніж класичні друковані матеріали. Але й у наші дні beyerdynamic використовують друковану рекламу від для охоплення кінцевих споживачів, в основному це багатотиражні журнали, як спеціалізовані, так і загальні бізнес та лайфстайл видання.








 

Лише короткий погляд на онлайн рекламу високоякісних внутрішньоканальних навушників XELENTO remote фокусує вашу увагу та головному: ручній збірці цього виробу на заводі в Гайльбронні. Фото професійного ювеліра передає всю філігранність виготовлення цих навушників, максимальну точність у найдрібніших деталях.

У серпні 2021 року beyerdynamic запустили онлайн-рекламу “Працюйте з PROфесіоналами”. Фокус цієї реклами — позиціонування студійних навушників PRO серії, як найкращого вибору для професійних студій звукозапису. Все максимально просто, ясно та по суті.








 


У 2022 році була представлена нова серія універсальних професійних студійних навушників і мікрофонів PRO X. Рекламна кампанія щодо цієї лінійки продукції була спрямована на музикантів, продюсерів та інших митців. Для підкреслення високої професійності цієї продукції до реклами були залучені відомі спеціалісти зі сфери її застосування продукції, як-от успішний музичний продюсер Dexter.









 

Візуальне оформлення

Візуальне оформлення рекламної продукції beyerdynamic також у всі роки відображало актуальний дух часу.



































































Дизайн пакування

За кілька десятиліть еволюціонувала не тільки реклама бренду beyerdynamic, а й пакування його продукції. Адже якісна та приваблива упаковка також є засобом успішної комунікації з клієнтом, яка постійно адаптувалась, крокуючи з часом. Яскравим прикладом є різні дизайни пакування класики бренду — студійних навушників DT 770 PRO.









 

Спочатку це була досить проста упаковка в чорно-білому дизайні з ілюстрацією студійної обстановки, яка підкреслює, що DT 770 PRO — це професійні навушники, ваш робочий інструмент. У 2000-х роках упаковка стала більш барвистою та емоційною. У наступне десятиліття дизайн змінився на більш нейтральний, з акцентом на зображенні самих навушників. Сьогодні упаковка DT 770 PRO має чистий і сучасний дизайн, який підкреслює високий статус бренду beyerdynamic і їхніх легендарних навушників. Фокус на тому, що навушники PRO є професійними робочими інструментом з простим елегантним дизайном. Неповне зображення продукту на упаковці також грає на цікавості і допитливості потенційного клієнта.









 


Для порівняння нижче показано упаковку любительських Hi-Fi навушників DT 770 з 1980-х років. На відміну від більш стриманих кольорів пакування моделі PRO, тут акцент зроблено на яскраві кольори, які ще більше підкреслюють чорний елегантний дизайн виробу, привертаючи увагу покупця.

Фірмовий логотип

Яскрава реклама beyerdynamic добре запам’ятовувалась і сприяла впізнаваності бренду. Починаючи з ювілейного року компанії скрізь можна зустріти один особливий символ, ви, мабуть, вже помічали цю фірмову печатку “Y” скрізь: на продукції, на упаковці, в онлайн-магазині чи в рекламі.
 
Севтап Челік, арт-директор beyerdynamic, розкриває секрет:
«У 2018 році було розроблено новий логотип, нову колірну схему та брендбук, це дозволило створити нову візуальну ідентичність і абсолютно новий зовнішній вигляд, знаменуючи початок нової ери. “Y”, як центральна літера у прізвищі засновника компанії Ойгена Бейєра, символізує основні цінності та традиції компанії. Нова кольорова гама уособлює сучасність і прогрес. Ми пам’ятаємо про наше коріння та тримаємо руку на пульсі сучасності, це відображене в айдентиці нашого бренду і через 100 років після заснування компанії».










«Нова колірна концепція складається з насиченого тону помаранчевого кольору, трьох відтінків сірого та чорного, — продовжує пан Севтап, — Помаранчеві акценти символізують енергію, яскравість і тепло, а також ніби зближують нас з нашими клієнтами».








 

«До 100-річчя компанії ми створили ювілейне відео, яке відображає історію компанії в сучасній та динамічній формі. Швидкий монтаж і динамічні переходи у цьому ролику підкреслюють наш зв'язок з духом часу, наш постійний розвиток і створення нових каналів комунікації», — з гордістю резюмує Севтап Челік.


Джерело