Головна     |     Контакти     |     Новини та події     |     Де купити?     |     Каталог     |     Інтернет-замовлення     |     Реалізовані проєкти     |     Артисти     |     Вакансії




Ще більше креативу у мікшуванні: холдинг Audiotonix стає власником Slate Digital


Холдинг Audiotonix оголосив про придбання бренду Slate Digital, одного з провідних у світі розробників плаґінів для аудіопродакшну. А зважаючи на той факт, що Audiotonix об’єднує такі бренди, як Allen & Heath, DiGiCo, DiGiGrid та KLANG:technologies, ця угода обіцяє дуже багато цікавинок для професійних звукоінженерів та продюсерів.







 



Компанія Slate Digital була заснована в 2008 році Стівеном Слейтом і Фабрісом Ґабріелем, які прагнули створювати видатні цифрові інструменти для музичних продюсерів, звукорежисерів та інженерів. З тих пір вони успішно розробили чимало улюблених багатьма професійними користувачами софтових плаґінів, програм для мікшування та обробки звуку, віртуального моделювання мікрофонів, аудіосемплів та відеоуроків.
«Філософія Slate Digital багато у чому співпадає з ключовими принципами розвитку наших брендів. Провідні технології поєднуються зі справжньою відданістю співробітників, які вкладають всю свою енергію та пристрасть у те, що вони роблять, — коментує Джеймс Ґордон, генеральний директор Audiotonix, — Їхня історія та репутація у створенні найкращих софтових інструментів не мають собі рівних, а з точки зору бізнесу успіх Slate Digital у побудові потужної моделі підписки дає нам поштовх до подальшого зростання на ринку аудіопродакшну. Особисто я з нетерпінням чекаю плідної та приємної співпраці з командами з Ґренобля та США у створенні технічних та комерційних інновацій».
Стівен Слейт зазначає:
«Я дуже пишаюся тим, чого наша команда змогла досягти за останнє десятиліття, і у складі Audiotonix бренд Slate Digital матиме ресурси для ще ширшого розвитку. Slate Digital відкриватиме ще більше можливостей для творців музики. Продукти, які незабаром будуть випущені у новому статусі нашого бренду стануть найбільш сміливими та інноваційними на сьогоднішній день. Я переконаний, що віддані шанувальники Slate Digital будуть просто у захваті!».
«Протягом останніх кількох років я працював із командою розробників, передаючи свої навички та досвід у сфері цифрової обробки сигналів. Тепер доступ до додаткових технологічних ресурсів від Audiotonix, безсумнівно, надихне команду наших розробників на нові звершення. Це справді захоплююча перспектива партнерства Audiotonix з Slate Digital», — додає Фабріс Ґабріель, — Особисто я збираюся працювати з різними командами розробників алгоритмів сигнального процесингу в Audiotonix та продовжувати ділитися своїми знаннями».

Холдинг Audiotonix є світовим лідером на ринку розробки, проєктування та виробництва професійних звукових мікшерних консолей і пов’язаною з ними продукції. Завдяки інноваційним рішенням від Allen & Heath, Calrec, DiGiCo, DiGiGrid, KLANG:technologies, Solid State Logic та Sound Devices продукція брендів холдингу широко використовуються в концертному звукопідсиленні, телерадіомовленні, театральній сфері, інсталяціях, молитовних будинках, кіновиробництві та студіях звукозапису по всьому світу.

Компанія Slate Digital, яка базується в Лос-Анджелесі та Ґреноблі, спеціалізується на створенні аудіоплаґінів, обладнання для звукозапису, пакетів семплів та навчального контенту для музичних продюсерів та звукоінженерів. Інноваційні продукти цього бренду, в тому числі плаґіни емуляції аналогових пристроїв, віртуального моделювання мікрофонів, а також загальна підписка на плаґіни All Access Pass отримали широке визнання в індустрії звукозапису від таких організацій, як NAMM та Sound on Sound.

Джерело

Офіційний представник провідних брендів Audiotonix в Україні компанія РеалМюзік пропонує каталоги продукції на своєму сайті: