Головна     |     Контакти     |     Новини та події     |     Де купити?     |     Каталог     |     Інтернет-замовлення     |     Реалізовані проєкти     |     Артисти     |     Вакансії




Чудовий звук на демонстрації імерсивного аудіо в Південній Африці





 

Потужна демонстрація системи імерсивного гіперреального звуку L-ISA від L-Acoustics та бінауральної технології Klang:technologies показала, що живе шоу може створити незабутні враження від звуку як для аудиторії в залі, так і для глядачів прямої трансляції з концерту. Представлена компаніями Immersive Show Technology, MGG та DWR Distribution, чотириденна сесія, що проходила в студії MGG в Йоганнесбурзі, відкрила нові можливості, які дозволяють вивести живі події на якісно новий рівень, нечуваний раніше в Південній Африці.

Хоча компанія Immersive Show Technology (IST) була сформована зовсім нещодавно, до неї увійшли відомі фахівці галузі: директор Кріс де Ленсі, аудіоінженер Адріан ван дер Вальт та видатний майстер аудіо-візуального оформлення Адріан дю През. IST мають в парку свого обладнання пару процесорів L-ISA, а також повноцінне рішення для медіасерверів Modulo-Pi. Відстеження положення об’єктів на сцені в реальному часі є спільною ланкою, яка об’єднує обидві технології, забезпечуючи переміщення як звукових, так і візуальних образів, коли відповідний об’єкт рухається по сцені. Природне сприйняття звуку є імерсивним, адже звуки оточують слухача з усіх боків. До цього часу звук, що транслюється в прямому ефірі або йде на запис, не мав якихось просторових властивостей, окрім стерео. Технологія L-ISA дозволяє створити абсолютно нові, тривимірні враження від звукової картинки, підсилюючи емоції та пов’язуючи глядачів із виконавцем на сцені. Саме тому ми називаємо це імерсивним гіперреальним звуком.

MGG – це одна з найбільших продакшн компаній у Південній Африці, і під час карантинного локдауну у 2020 вони одними з перших розширили сферу своїх послуг на обслуговування онлайн подій та почали впроваджувати нові технології.

Постачальник L-Acoustics та Klang у Південній Африці, компанія DWR Distribution із задоволенням взяла участь у цій демонстрації. Спеціаліст компанії Кайл Робсон, який використовував також мікшерну консоль DiGiCo SD10, показав захоплюючі можливості процесорів Klang, які дозволяють створювати як віртуальні бінауральні мікси для прямих трансляцій чи записів, так і моніторні імерсивні мікси для персональних вушних систем. Klang пропонує природне звучання та гнучкість переміщення об’єктів у просторі звукового поля. Більшість музикантів свідчать, що коли вони починають використовувати Klang, назад шляху вже нема.



«Гібридні події з невеликою кількістю відвідувачів в залі та онлайн трансляцією на широкий загал стали новим стандартом. Проте ми переконані, що коли наша галузь знову запрацює на повну, ми так само зможемо працювати над великими подіями в прямому ефірі, необхідність у трансляції не відпаде, навпаки – вона стане частиною виробництва, дозволяючи робити шоу доступними для ширшої аудиторії, – коментує Адріан ван дер Вальт. – Отже, ми зрозуміли, що на даний момент ми можемо створити чудові враження від імерсивного звуку L-ISA для невеликої кількості відвідувачів, присутніх в залі, тоді як другий інженер може мікшувати це саме шоу за допомогою системи Klang для трансляції, так обидві наші системи просторового звуку працюють в тандемі».



У ході проектування та розробки аудіосистеми L-ISA для цієї демонстрації Адріан тісно співпрацював із сертифікованим системним інженером L-ISA Крісом П’ю.



«Окрім, власне, радості від особистого спілкування після локдауну, для нас це була чудова можливість для відновлення професійних зв’язків, оновлення прошивок та програмного забезпечення, а також опанування нових методів роботи, – каже Адріан. – Наші ролі чудово доповнюють одна одну, Кріс є системним інженером, а я – мікс інженер, і це гарне рішення, адже для однієї людини поєднання цих обов’язків – це дуже велике навантаження».





 



Привабливість системи L-ISA полягає ще й у можливості її масштабування. Це означає, що ви можете взяти той самий мікс та дизайн, що використовуються тут в студії MGG, за основу, і легко розширити цю систему на більший концертний майданчик, з незначними налаштуваннями. Це дуже зручно для турового продакшну, коли майданчики змінюються щодня.








«Ми всі усвідомлюємо, що нинішня ситуація в розважальній індустрії, пов’язана з пандемією, є тимчасовою і, як говорить мантра: “це теж пройде”, – каже Адріан. – Але зараз дуже важливо добре все обговорити і спланувати, і тоді, коли ми знову отримаємо змогу повноцінно працювати, ми будемо у повній готовності. Коли люди відчують цінність таких імерсивних вражень, вони будуть готові за них платити. У співпраці з режисерами, артистами та продюсерськими компаніями, із залученням новітніх технологій ми почнемо робити просто дивовижні шоу».



  
 
 
 


Оригінал статті Маркуса Пеша англійською