Головна     |     Контакти     |     Новини та події     |     Де купити?     |     Каталог     |     Інтернет-замовлення     |     Реалізовані проєкти     |     Артисти     |     Вакансії




L-Acoustics на Brutal Assault ’22: брутальна музика з інтелігентним звуком


Brutal Assault 2022. Фото: Tomáš Vojtíšek



Важка музика вимагає від систем концертного звукопідсилення найвищої якості. Насичені аранжування, багате гармоніками та динамічне звучання інструментів і вокалу, а також потужні мікси потребують найчистішого відтворення на PA, адже жорстких спотворень сигналу вистачає й у самій метал-музиці.

Організатори великого європейського метал-фестивалю Brutal Assault, який після дворічної перерви через пандемію нещодавно повернувся у стіни фортеці Йозефов поблизу чеського містечка Яромерж, чудово розуміють важливість якісного звуку. Тому на всіх сценах Brutal Assault ’22 працювало найкраще звукове обладнання від L-Acoustics.





Розгортання PA на двох головних сценах Brutal Assault ’22. Фото: Libor Vočadlo



Дві головні сцени – Sea Shepherd та Jagermeister, розташовані поруч, працювали, як і зазвичай, у шаховому порядку по черзі – поки на одній сцені йде виступ, на іншій проводиться саундчек. Тут використовувались 4 підвіси (два на кожній сцені) по 8 елементів масивів K1, доповнені чотирма кабінетами K2 знизу, а також стеками KARA у фронтілах.





Шоу несеться! Фото: Libor Vočadlo



Озвучування ще однієї сцени Obscure Stage практично ні в чому не поступалось головним сценам. Портали налічували по 8 широкоформатних кабінетів K1 і були знизу доповнені трьома елементами KARA з кожного боку. Ще три стеки по два бокси KARA були розміщені спереду на сабвуферах і працювали у якості фронтфілів. Арка з 12-ти сабів SB28 з величезним запасом качала низи. На сцені працював десяток стареньких, але надійних моніторів 115FM, плюс саб SB18 у драмфілі, а також 4 ARCS + 2 SB28 у сайдфілах. Два фірмові реки LA-RAK та сім LA-RAK II забезпечували підсилення для всіх акустичних систем.



 

PA на Obscure Stage: L-Acoustics K1 + KARA



Київський гурт IGNEA у завершальний день фестивалю відкривав сцену Obscure, і йому одразу вдалося зібрати кількатисячний натовп шанувальників, над яким майоріли наші блакитно-жовті прапори.





Шалена підтримка українського гурту на Brutal Assault. Фото: Libor Vočadlo



Євген Пилипенко, концертний звукорежисер IGNEA, поділився з нами специфікаціями звуку, який працював на BA ’22, а також своїми враженнями від роботи:



«Головна задача турового звукоінженера – підготуватися заздалегідь, бо на фестивальному лайнчеці ти лише маєш час, щоб запатчитись, підлаштувати ґейни і деякі нюанси динаміки та еквалізації по місцю. Саме тому я завжди наперед дізнаюся про все обладнання і приходжу на FOH з готовою сценою на флешці, тільки так. Люблю, знаєте, за консоллю завжди почуватися, “як вдома”».

«Щодо системи звукопідсилення – я був вражений величезним запасом SPL. Поєднання в підвісах далекобійних K1 та KARA для ближнього поля, на перший погляд здавалося занадто “контрастною” ідеєю, але виявилось напрочуд вдалим рішенням, завдяки якому слухачі прямо під самою сценою також мали комфортний і не надмірно гучний звук».





Коли все звучить, як треба – відриваються всі, і глядачі, і артисти:
вокалістка IGNEA Helle у мош-піті серед металгедів. Фото: Libor Vočadlo



«До речі, напередодні на фестивалі Metal on the Hill в австрійському Ґраці у нас також було по 12 KARA II на сторону, кабінети зі змінними кутами розсіювання Panflex, і навіть з обмеженням через архітектуру старовинного замку у 99 дБA на FOH мені працювалось комфортно, до хорошого звуку звикаєш швидко».



Офіційний дистриб’ютор L-Acoustics в Україні та Молдові – компанія РеалМюзік.