|
|||
| |||
|
|||
Джанні — це музична вистава, яка вийшла з творчої майстерні Tischlerei Німецької Опери у Берліні. Молодість і сексуальність, бажання і влада, злети і падіння, мода і особистість — такі теми піднімає мюзикл, присвячений життю та творчості Джанні Версаче. Для авторів мюзиклу “Джанні” з гурту Brandt Brauer Frick дуже важливо було отримувати мультитрек-записи з вистав. Список вхідних каналів цієї постановки налічував близько сорока фізичних джерел: чотири вокальні мікрофони, фортепіано, барабани та розширена секція перкусії, а також 14 каналів електронних інструментів. Разом з вісьмома лінійками повернення ефектів кількість каналів запису сягала 48 при семплуванні на частоті 48 кГц. Через обмеження кількості аналогових виходів у мікшерних консолях аналогова маршрутизація є неможливою, тому для багатоканального запису шоу “Джанні” потрібно було використовувати цифровий інтерфейс. MADI є одним з основних галузевих стандартів передачі полового аудіо, і за допомогою одного пристрою можна записувати увесь мультитрек. У якості аудіоінтерфейсу був обраний RME MADIface USB. Фізичні джерела на нього надсилаються одразу з вхідної секції консолі, після канальних преампів, а також туди надходять канали ефектів. Це класична схема мультитрекового запису з директ-виходів. MADIface USB простий у використанні, його можна легко носити з собою та швидко налаштувати, що забезпечує зручність та гнучкість роботи. Рек MADI стоїть прямо на сцені, тож перед кожним шоу інженер звукозапису просто підʼєднує до Madiface свій ноутбук, запускає DAW і починає роботу. Підключив, запатчив — і готовий до запису! А з використанням 2-стороннього оптичного з’єднання MADI увесь сетап готовий також і до відтворення записів на FOH-консолі, це дуже зручно для прослуховування дублів під час репетицій. Джерело
|
|||
|