Головна     |     Контакти     |     Новини та події     |     Де купити?     |     Каталог     |     Інтернет-замовлення     |     Реалізовані проєкти     |     Артисти     |     Вакансії




Майстри студійного звуку: Ґреґ Пенні








 

Ґреґ Пенні шукає способи донесення імерсійного звуку до масового слухача. Для своїх задач він зібрав серйозну студію, повністю оснащену акустичними системами Dynaudio серії Core, яка може працювати у форматах Dolby Atmos і Sony 360 Reality Audio.

Представник компанії Dynaudio Джон Стюард побував у Лос-Анджелесі у гостях у Ґреґа Пенні та був вражений неймовірною реалістичністю звучання в його студії.

Ґреґ Пенні — фанатично захоплений своєю роботою, і від того дещо дивакуватий каліфорнієць. Цей звукоінженер має доволі цікавий доробок у своїй шухляді. Він продюсував декілька альбомів для k.d. lang, включно з “Absolute Torch” і “Twang and Ingénue”, однойменні альбоми Пола Янга та Едді Рідера, багато записів Sparks і Ріккі Лі Джонса, “It’s a Man’s World” для Шер та “Made in England” Елтона Джона.

З сером Елтоном він дружить вже не один десяток років, і от саме зараз він працює над перенесенням антології цього артиста зі звичайного стерео у повністю імерсійні аудіоформати Dolby Atmos і Sony 360 Reality Audio. І для цього йому знадобилося побудувати спеціальну студію.
«Приміщення у мене просторе, тому для кращого контролю над звуком тут з'явились всі ці божевільні конструкції», — розповідає Пенні, показуючи трикутні сталеві ферми, підвішені на еластичних мотузках-банджі дивні акустичні панелі та великі прогалини в стінах студійної апаратної, абсолютно не схожої на звичні контрольні кімнати.

«Ми могли б побудувати кімнату в кімнаті, але тоді б виникла певна компресія звуку від маленького приміщення, — каже Ґреґ, — а мені дуже комфортно працювати саме з такими відкритими акустичними конструкціями, які, до речі, повністю розбираються та можуть у разі потреби перенестися будь-куди».
Просто дивовижно, наскільки чудово працює ця ідея! От ви сіли у зоні комфортного прослуховування, і решта величезного простору ніби зникає… Але все це насправді відбувається завдяки чималій кількості гучномовців, спрямованих на вашу голову. Пенні працює з двома форматами імерсійного звуку: Dolby Atmos і Sony 360 Reality Audio, тому тут встановлені одночасно дві конфігурації гучномовців.








 

Його студія має повний сетап Atmos 7.1.4, сумісний, звичайно ж, з “пласкими” форматами мікшування 5.1 чи 7.1. Крім цього тут є додаткові LCR гучномовці, а також трисмугові бічні системи для роботи у форматі Sony 360.
«По фронту використовуються трисмугові Core 47, тому що тут нам потрібна реальна ясність і чіткість звучання вокалу та інструментів, які в імерсійному міксі знаходяться попереду слухача, — пояснює Пенні, — далі у нас йдуть навколишні гучномовці Atmos, така собі напівсфера. Потім тут є чотири оверхед-спікери та сабвуфери. Всі гучномовці узгоджені між собою за потужністю, вони гнучко налаштовуються за допомогою перемикачів на задній панелі. Мені було цікаво, як працюватимуть трисмугові передні системи разом з двосмуговими задніми та оверхедами? Але вони звучать разом надзвичайно гармонійно, і вся система працює просто чудово».

«Ми не хотіли щоразу переставляти сабвуфер Core Sub, коли ми перемикаємось на систему Sony 360. Таким чином, по фронту приміщення ми маємо фантомний центр, і це працює добре. Профіль сетапу, збережений у програмі, повністю відповідає реальному розташуванню гучномовців, — продовжує Ґреґ, — Увесь наш сетап налічує 18 акустичних систем. Трохи не вистачає, але ж це працює!»

«Ще одна причина, чому я так люблю серію Core: вони звучать надзвичайно приємно для моїх вух, і я не працюю на великій гучності, — веде далі Пенні, — А коли я регулюю гучність одночасно всіх моніторів, я отримую абсолютно рівномірну зміну гучності без тембральних змін».

«Вона повернулась до мене і сказала: “Це неймовірно! Я раніше ніколи не чула ТАКОЇ музики!” А під час наступної пісні вона вже танцювала.” — так Ґреґ Пенні описує враження слухачки, яка вперше у житті почула імерсійний звук. Не дивно, що він так любить свою роботу.
Повне інтерв'ю Ґреґа Пенні про його багатоканальні сетапи на базі студійних моніторів Dynaudio CORE та про тонкощі мікшування імерсійного звуку читайте англійською на сайті Dynaudio.