Головна     |     Контакти     |     Новини та події     |     Де купити?     |     Каталог     |     Інтернет-замовлення     |     Реалізовані проєкти     |     Артисти     |     Вакансії




З випуском нової серії L компанія L-Acoustics відкриває майбутнє технології лінійних масивів






Лорен Вайсьє представляє нову серію L під час презентації L-Acoustics Keynote в Голівуд Боул. Фото: Гал Горовіц





Минулого тижня на закритому заході в Голівуд Боул L-Acoustics презентували новий лінійний масив серії L із запатентованою технологією прогресивного високощільного лінійного джерела (PULS). Акустичні системи серії L підносять технологію лінійних масивів до самих її вершин, забезпечуючи неперевершену потужність, керованість та цілісність звучання лінійного масиву.

Після свого дебюту на BRIT Awards з партнерською продакшн-компанією Britannia Row/Clair Global, серія L пройшла пілотну обкатку в турі з Гелен Фішер та компанією Solotech, а також на фестивалі музики та мистецтв Coachella Valley за підтримки RAT Sound. Перш ніж нові акустичні системи підуть у серійне виробництво цієї осені, вони ще пройдуть пілотну фазу тестування з компаніями PRG, Tokyo Sanko, Novelty та Winly.

L-Acoustics представила сучасну концепцію лінійного масиву ще у 90-х роках, і через три десятиліття ця технологія все ще є стандартом для концертного звукопідсилення у всьому світі.







Серія L в турі Гелен Фішер з продакшн-компанією Solotech. Фото: Томас Гольц

 





«Серія L — це революційна концепція концертного звуку, яка стала можливою тільки після 30-ти років постійних наукових досліджень і розробок за допомогою комп'ютерного моделювання, а також завдяки розвитку технологій гучномовців та електроніки, — говорить Жермен Сімон, директор з виробництва акустичних систем в компанії L-Acoustics, — Коли ми проаналізували сотні проєктів з використанням лінійних масивів у всіх жанрах музики і на всіх можливих концертних майданчиках, то зрозуміли, що більшість залів мають загальну тенденцію у своїй геометрії, а масиви — подібну форму. Це привело нас до усвідомлення того, що фіксований елемент із заздалегідь визначеними прогресивними кутами між динаміками може забезпечити неймовірні переваги в якості, ефективності та стабільності роботи».

Серія L складається з двох елементів, які призначені для спільного або окремого використання: L2 зверху масива та L2D знизу. Один кабінет L2 або L2D забезпечує такий самий контур покриття, як і чотири елементи K2, але він на 46% компактніший і на 40% легший.

Щодо звукових характеристик, то серія L пропонує найвищий рівень звукового тиску (SPL) для своїх габаритів, а також неперевершену рівномірність звучання у зоні покриття та значне зменшення звукового забруднення поза нею. Крім цього системи серії L також дозволяють значно скоротити транспортні витрати та спростити процес встановлення завдяки меншим габаритам та вазі, що заощаджує місце у вантажівці, зменшує кількість такелажних елементів та скорочує кількість дій, необхідних для завантаження та вивантаження.

Системи нової серії L мають безпрецедентно високу питому потужність. Кожен елемент містить вісім 3-дюймових високочастотних драйверів і вісім 10-дюймових низькочастотних драйверів, доповнених чотирма встановленими з боків 12-дюймовими драйверами з переднім і заднім виходами для забезпечення надзвичайно ефективного високоточного широкосмугового покриття з кардіоїдною або суперкардіоїдною діаграмою спрямованості.

В серії L також використовується фірмова технологія L-Acoustics Panflex™, яка дає системним дизайнерам вибір з чотирьох горизонтальних кутів дисперсії ВЧ: 70° або 110° симетрично, або 90° асиметрично з кожної сторони. Кожен елемент L2 містить чотири модулі Panflex, а L2D має два модулі Panflex на верхніх елементах і два фіксовані L-подібні ребра на 110° та 140° на нижніх елементах.




Джош Ллойд, керівник інженерного відділу компанії Britannia Row, очолював команду техпродакшну BRIT Awards, від проєктування до налаштування, а також працював FOH-інженером на BRIT Awards Music.

«Серія L справді вражає своєю рівномірністю покриття, почути якийсь перехід між елементами масиву практично неможливо, — коментує він, — тембральна цілісність просто неймовірна, кожен слухач отримує однакове звучання. А з кардіоїдною спрямованістю поза зоною покриття навіть важко визначити, чи увімкнена ця система взагалі!»

«На BRIT Awards ми не переймалися через можливе виникнення фідбеку ні від мікрофонів ведучих, ні під час промов лавреатів, ні під час різноманітних музичних номерів. Команда, яка вела пряму трансляцію цієї події, також отримувала якісніші вхідні сигнали, не забарвлені звучанням порталів. Серія L звучить дуже музично, забезпечуючи, здавалося б, неможливі для її розмірів характеристики та потужність».

Висока ефективність використання систем серії L пов'язана з їхнім форм-фактором. Завдяки відсутності міжелементних кутів, монтажу без штифтів з автоматичним блокуванням та одному кабельному роз’єму кількість повторюваних дій щодо завантаження та розвантаження значно зменшується. Це в свою чергу зменшує кількість помилок і призводить до скорочення часу встановлення масиву втричі, порівняно з аналогічною конфігурацією K2 або навіть у п'ять разів, якщо порівнювати з Kara II.

Серія L також виявилась дуже екологічною з огляду на економію витратних матеріалів та ресурсів. На виробництво цих систем потрібно на 56% менше фарби, на 30% менше деревини та на 60% менше сталі. Маючи на 30% менший об’єм і на 25% меншу вагу порівняно з еквівалентною системою традиційних лінійних масивів, гучномовці серії L також дозволяють зекономити місце у вантажівці і, як наслідок, споживання пального.

Команда Solotech вже відчула ці переваги серії L під час туру з Гелен Фішер. «L2 займає значно менше місця в кузові, ніж еквівалентна система K1/K2, — пояснює Гольґер Шадер, старший консультант з гастрольного напрямку в Solotech, — тому для цього туру для перевезення звуку ми задіяли одну вантажівку замість двох. Завантаження також проходить легше та безпечніше, оскільки ми маємо лише чотири елементи замість шістнадцяти».

Високоефективне підсилення для акустичних систем серії L забезпечується новим багатоканальним туровим підсилювачем-контролером LA7.16, який підтримує 16 каналів потужного підсилення та обробки, необхідні для кабінетів L2 та L2D. LA7.16 є частиною нового 9-юнітового турового реку LA-RAK III, який є сумісним з протоколом Milan AVB та пропонує 48 каналів підсилення загальною потужністю понад 60 000 Вт. За допомогою багатоканального підсилення LA7.16 та передових інструментів Autosolver, з акустикою серії L можна отримати результати, неможливі для лінійних масивів за традиційною технологією.

Разом з новою серією L компанія L-Acoustics випустила новий бамп Clamp1000, здатний витримувати до чотирьох кабінетів L2 / L2D. Цей підвіс також можна використовувати з Kara II, K3 або K2, з навантаженням до 16-ти кабінетів K2. За допомогою новітнього бампа Clamp1000 можливо здійснювати поворот підвішеного масиву із землі, що дозволяє значно зекономити час на налаштування та скоротити кількість необхідних двигунів лебідок.

«Маючи найвищу ефективність звукопідсилення, доступну на сьогоднішньому ринку, а також вдосконалену обробку автофільтрами, акустика серії L разом з LA7.16 та Clamp1000 робить встановлення систем імерсивного звуку за технологією L-ISA швидшим, простішим та бюджетнішим, — пояснює Жермен Сімон, — Ці переваги також стосуються і традиційних стереосистем, де постійно виникає потреба забезпечити якісний звук зусиллями менш чисельної команди техніків та за менший час».


У січні цього року компанія L-Acoustics разом із партнерами Britannia Row і Solotech розпочала комплексні пілотні випробування серії L. У період з квітня по жовтень до пілотної програми поступово буде залучено шість провідних сертифікованих партнерів по всьому світу: PRG і Solotech в Америці, Britannia Row/Clair Global і Novelty Group в Європі, Африці та на Близькому Сході, а також Tokyo Sanko і Winly в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні. Крім того, за підтримки RAT Sound і AEG Presents компанія L-Acoustics випробовує системи L2 та L2D на фестивалях Coachella та Stagecoach у Каліфорнії.

Серія L буде представлена ​​на виставці “Prolight + Sound”, стенд #C06 у залі 11.0, а також на “Infocomm”, стенд 5751, рівень 2 та в демонстраційному залі W320, рівень 3.

Початок поставок систем серії L заплановано на 4 квартал 2023 року. Детальніше про нові системи серії L — на сайті виробника.


L-Acoustics серія L: звук, який формує майбутнє


L2 — 16-канальний 10" верхній елемент масиву PULS
  • Максимальний SPL: 155 дБ
  • Частотний діапазон: 45 Гц — 20 КГц
  • Електроакустичні перетворювачі
    • НЧ кардіоїда: 4 x 12"
    • НЧ: 8 × 10"
    • ВЧ: 8 × 3"
  • Вага: 158 кг
  • Спрямованість
    • вертикальна: 10°
    • горизонтальна: 4 модулі Panflex: 70° / 90° праворуч / 90° ліворуч / 110°
    • інтегрована кардіоїдна схема

L2D — 16-канальний 10" нижній елемент масиву PULS
  • Максимальний SPL: 151 дБ
  • Частотний діапазон: 45 Гц — 20 КГц
  • Електроакустичні перетворювачі
    • НЧ кардіоїда: 4 x 12"
    • НЧ: 8 × 10"
    • ВЧ: 8 × 3"
  • Вага: 149 кг
  • Спрямованість
    • вертикальна: 60°
    • горизонтальна: 2 верхні модулі Panflex: 70° / 90° праворуч / 90° ліворуч / 110°; 2 нижні фіксовані модулі з прогресивними кутами 110° та 140°
    • інтегрована кардіоїдна схема

L-VENTS — технологія ламінарної вентиляції, яка дозволяє суттєво мінімізувати турбулентні шуми та збільшити вихідну гучність.

DOSC — запатентована технологія формування хвильового фронту Wavefront Sculpture, яка забезпечує когерентну роботу масиву в усьому діапазоні звукових частот.

PANFLEX — технологія керування кутами дисперсії ВЧ за допомогою регульованих L-подібних ребер, яка дозволяє адаптувати зону покриття системи відповідно до геометрії озвучуваного простору.
  • Потужність і компактність: характеристики широкоформатної системи у компактних габаритах
  • Технологія лінійних масивів, вдосконалена концепцією прогресивного джерела високої щільності (PULS)
  • Найбільша питома потужність у своєму класі: найвищий SPL у перерахунку на площу, габарити та вагу
  • Найвищий контроль завдяки вбудованій кардіоїдній схемі: значне зниження SPL поза зоною озвучування
  • Найвища ефективність розгортання: легше транспортування, швидкий та безпроблемний монтаж

Джерело