Головна     |     Контакти     |     Новини та події     |     Де купити?     |     Каталог     |     Інтернет-замовлення     |     Реалізовані проєкти     |     Артисти     |     Вакансії




Топовий звук на Євробаченні-2023 від L-Acoustics, DiGiCo та DPA









 
Нещодавно в англійському Ліверпулі гучно пройшов пісенний конкурс Євробачення-2023. Це яскраве свято цьогоріч мала би приймати Україна, але через жорстоку війну, яку ведуть проти нас російські окупанти, воно було перенесене до дружньої Великобританії. Ліверпуль, як один з найпотужніших центрів сучасної музичної культури, не підвів, і Євробачення-2023 перетворилося на барвистий фестиваль з кількома сценами, справжнє свято вільного мистецтва та свободи духу, різноманітності та єдності, дружби та підтримки!

Атмосферу Євробачення-2023 навряд чи можна передати навіть через найякіснішу телекартинку, яку ви вже всі бачили. У фокусі фоторепортажу, зібраного з матеріалів від наших друзів та колег, котрим пощастило побувати у Ліверпулі — технічне забезпечення цієї яскравої події, приклади використання топового професійного обладнання від найвідоміших брендів у світі, дистриб'ютором яких є компанія РеалМюзік.









Вже традиційно, офіційними мікрофонами Євробачення є всесвітньо відомі DPA Microphones. Їхня конденсаторна суперкардіоїдна “ручка” d:facto™ 4018 стала еталоном сценічного вокального мікрофона, який максимально натурально та прозоро передає будь-який голос у будь-якому жанрі співу.
 

  
 
 
 









 
Найтехнологічніші, найгнучкіші та найпотужніші мікшерні системи у світі від британського виробника DiGiCo серій Quantum та SD працювали на посту Front of House для створення довершених міксів живих виступів артистів зі звучанням студійної якості.
 

  
 
 
 


Та й куди ж на такій події без найкращого звуку від L-Acoustics? Так, наприклад, на великій вуличній сцені, де виступали запрошені зіркові гості, відомі артисти та переможці попередніх конкурсів, відбувся справжній бенефіс L-Acoustics! Виставка досягнень французького аудіопрому — класичний фестивальний шоу-кейс звукопідсилювальної системи великих масштабів.








                            





Основні портальні системи налічували по 12 кабінетів K1 та по 4 елементи K2 знизу масивів на кожну сторону, підкріплені в НЧ-діапазоні 12-ма підвісними сабвуферами KS28. Ще по 10 елементів K2 використовувалися у якості аутфілів. На вежі затримки біля екрана працювали ще два підвіси по 8 кабів K1, а також додаткові масиви по 6 боксів K2 для окремих зон. Кабінети серії A, модифікацій Wide та Focus разом з сабами KS21 використовувались у якості фронтфілів. А старенькі добрі ARCS'и на сабах KS28 були помічені у стеках сайдфілів. Можна лише уявити собі, яка кількість підсилювачів-контролерів була задіяна для підсилення всіх акустичних систем!






        






 
На головній конкурсній сцені, крім інших звукопідсилювальних систем висіли новітні, нещодавно представлені масиви серії L, про них читайте у нашому огляді.


  
 
 
 


Дякуємо українським звукоінженерам, нашим друзям та колегам, які люб'язно надали нам ці чудові світлини:

Sergiy Zhytnikov
Nikita Kratiuk
Andrey Krasylivsky
Roma Schneider